20 Şubat 2015 Cuma

Kadın olmanın en saçma fazını hamile olduğumda yaşadım. Kamu malı olmak nedir anladım. Saçmalık dolu bir sürü örümcek beyinli öneriye maruz kaldım, eleştirildim ve hatta karnımı saklamadan gezmemin caiz olmadığını işittim o dönem. İsteyenin dokunabileceği karnım oğluma dönüştüğünde çocukların da kamu malı olduğunu gördüm. Çocukları şahlanmış bir milletti sanki karıştılar durdular parkta markta. Üşütürmüş, aç kalırmış, düşermiş... Gelip teklifsiz öpenini gördüm.Sanırsın çok kıymet veriliyor çocuklara. Bu kadar kendini beğenmiş, bu kadar her boku bildiğini sanan millet göremezsin dünyanın hiçbir yerinde. Metrekareye on kişinin düştüğü, kabanlarımızla dipdibe tutunmadan durabildiğimiz, buna rağmen cayır cayır kaloriferin ısıtmaktan öte yaktığı, tek bir camı dahi açılmayan toplu taşımaların pis pencereleridir zihniyetiniz. Bugünkü haberlerin yanında nedir ki çektiğimiz bir yandan. Sevmiyorsan git diyen vicdansız insan süreti her yerde. Gurur duysunlar betonlarıyla,
cinayetleri ve tecavüzleriyle. Cennet vallahi.

Hiç yorum yok: